Backtävling och cruising i Hammarstrand








Emil körde sin gamla Saab (vår första, som jag och Mattias åkte till Göteborg med veckan efter studenten för 11 år sedan) i backen på dagen, vi åkte Impala med Robins tjej stora delar av kvällen och så valde Mattias och Robin helt frivilligt (och något onyktert) att bänka sig i Belles bakåtvända extrasäte, där de med nöd och näppe rymdes. Själv har jag traumatiska minnen av en Volvo 245 med extrasäte som min stora familj körde runt i till både vardags och fest när jag var barn, så jag är väldigt glad över att jag var "tvungen" att köra igår så att jag slapp åka...

Det blev en jättefin kväll med klarblå himmel och många fina, gamla bilar men väldigt kallt framåt småtimmarna, vilket jag tar igen idag när solen skiner från en klarblå himmel för en gångs skull!


Kommentera inlägget här :