Om att inte blogga

Att blogga är kul tycker jag. En dagbok att dela med sig av, men som efter tio flitiga år prioriterats ner de senaste månaderna. Till förmån för annat. 
 
Men jag känner att jag vill (bort)förklara mig, och egentligen kanske också skriva av mig. Mest för min egen skull. För att jag älskar att skriva och för att jag älskar att gå tillbaka och titta emellanåt, även om också den sysslan också blivit alltmer sällan förekommande övertid. Det är inte så att jag tänkt sluta utan mer att jag tänker att det kan vara kul att gå tillbaka och läsa att jag faktiskt är merveten om den nyvunna sporadiskheten (nytt ord?!) om jag nu får för mig det, och för att de nu två inläggen det senaste dygnet kanske sätter igång en ny lust.
 
Att blogga är väl inte precis det trendigaste man kan göra nu längre och jag är såååå mycket flitigare i att bevara och dela minnen via instagram, men som sagt, skriva är ju kul det med! 
 
Vi får se vad som händer...

Kommentera inlägget här :