Hinner faktiskt bli lite starstruckt emellanåt

Idag har jag (och min mamma, faktiskt) varit på konferens med mina länskollegor Och 400 andra om medberoende och bland annat lyssnat till Ann Söderlund, Sanna Lundell och Annika Jankell. (Fast vi satt långt bak så det blev inte så bra bilder.)


Därefter spikraka vägen till Stugun för en presentation av hälsoläget i kommunen för fullmäktige (finns på web from imorgon, jag länkar kanske, beroende på om jag ser och låter bra ut...). Och dessförinnan lite uträkningar om olika typer av busskort för unga och en del mejlande kring fika till ett möte för allmänheten på måndag kväll och ett möte imorgon som tack och lov blev inställt, och en kopp kaffe framför datorn. Det svänger katten men tack och lov är inte alla dagar lika intensiva.


Kommentera inlägget här :