Grattis på namnsdagen!

Jag har namnsdag idag. Därför har jag och Helena, som också har namnsdag idag, lunchat ute.
 
Jag messade Mattias i förmiddags om att jag kan tänka mig en Sankt Bernhardshund i namnsdagspresent (för nåt är jag väl ändå värd när det namn mina föräldrar valde åt mig uppmärksammas lite extra), men han har inte svarat. Jag erbjöd till och med att han kunde få behålla halva, så att det inte blir en så dyr present, att han kunde ta med sig den på jobbet om dagarna då att den slipper vara ensam hemma och så, men inget svar alls som sagt.

Kommentarer :

#1: Sandra

En hund kommer du ångra. Tänk vad jobbigt. Bäst är väl om du ger den till Mattias, så får han sköta och du mysa! Grattis på namnsdagen förresten!

skriven
#2: mam

Det finns en del hundar som äter sönder inredningar i bilar, bara så du vet det ;-) !

skriven

Kommentera inlägget här :