Helg till ända

Jag har varit i Sollefteå, för ovanlighetens skull. Crousing, bilutställning och campingliv. Har än en gång insett hur gärna jag skulle vilja kunna dansa, och våga göra det, så nu blir det hårdträning inför Hammarbacken 2/7!

Sitter för tillfället med armarna i kors (förutom när jag skriver) och inväntar förslag och tillagning av middagsmat - är det morsdag så är det!

En tvådagars arbetsvecka väntar och jag tvingar ur mig några ironiska små tårar över att jag inte får jobba mer än så...

Kommentarer :

#1: Marianne

Det här med dansningen kan vi nog råda bot på, www.obrk.se, de brukar köra helgkurser och brukar nog kunna göra nån sväng bort åt Kälarne i alla fall.... Vi kanske kan ta en sväng till Hällesjö och öva lite nån onsdagkväll...

skriven

Kommentera inlägget här :