För de som undrar...

...så har mina föräldrar varit gifta i exakt 30 år just idag. Själv har jag 28 år, 9 månader och 12 dagar kvar till jag möjligtvis kan fira detsamma. Grattis till dem, bra jobbat.

För övrigt är det denna vecka 7 år sedan jag tog studenten (på lördag) och 1 år sedan min examensdag från Miun (också lördag), dessutom tar Emil studenten på onsdag så har jag tur blir det mycket firande! Det var väl därför lika bra att jag och kollegan sket i att vara nyttiga och tog en extra bit av vetelängden som avslutning på lunchen... 3 veckors strikt LCHF blev det denna gång.

Kommentarer :

#1: Marianne

Ja underskatta aldrig vikten av en vetelängd.... :-)

skriven
#2: Sandra

Tre veckor?!

Shit, jag brukar kära en dag lite då och då...

Så jag antar att du också ska hänga utanför PC på onsdag?

skriven

Kommentera inlägget här :