Inte nog med att Billy Opel är med i "halvåtta hos mig" denna vecka

I och med omställningen till sommartid (ett fenomen som jag faktiskt inte förstår mig på) slöade jag framför tv:n nu ikväll; nyheterna (Olle som mötte björnen, precis som i visan) och vädret (-13 kl 08 imorgon). Just när jag skulle stänga av insåg jag att "han känner jag igen"! Det visade sig vara dagens kock, Billy Opel, i "halvåtta hos mig", som tydligen är i Mora denna vecka. Jag ringde snabbt bror J som upplyste mig om att, förutom Billy (vars autograf Joel fick på en inramad tjugolapp vid sin student), också guldsmeden Claes skulle komma på besök. Är det något jag har att tacka mina Mora-fastrar för så är det smyckena de gett mig, och som just denne Claes har gjort.

Pärlhalsbanden är dock Mios mästerverk...

Kommentarer :

#1: Linda

Haha, ja man ska ju som sagt inte hänga upp sig på vågen =) Och med tanke på att du tränat regelbundet under en rätt lång tid så är det nog mest bara muskler på dig nu :D



Och äta godis måste man ju få göra, man är ju inte annat än människa! :)



Förövrigt känner jag mig riktigt långsam när jag ser att du springer 5 km på dryga 30 minuter! Bara att du orkar det är helt otroligt i mina ögon =) haha. Jag som håller på att dö efter 1,5!! Keep up the good work!

skriven

Kommentera inlägget här :