Hmm...

När man både har träningsvärk i mage, sida och överarmar finns i min värld bara rygg, rumpa och ben kvar; det blir med andra ord inte så långt träningspass ikväll (men iväg ska jag, skam den som ger sig när det finns motivation!).

 

Jag har lagt upp ett album med husrenoveringstema på facebook men det var skitsvårt att hitta några bra efter-bilder. Vet inte vad som är fel med mig när jag hellre fotat damm, sågspån och isolering än rent, fint, nyrenoverat toppskick… men vid nästa storstädning ska det minsann bli ändring på det! Och den som själv inte har facebook och kan se resultatet får banne mig komma och hälsa på istället, och hoppas på att städningen håller i sig till dess… Det är förresten fritt fram att göra både och! Men inte på lördag för då ska jag besöka IKEA och diverse byggvaruhus/brädgårdar.

Kommentarer :

#1: Sandra

Jag hörde av Karita att du gjort som resten av världen.

Jag som trodde jag skulle hinna före dig. Har iofs haft ett gästspel där, men när det blir något mer det vet jag inte...

skriven

Kommentera inlägget här :