Ännu ett semesterinlägg

Jag glömde ta bort min anmälan på studera.nu sist, så det var bara att snällt leta fram datorn igen, och när jag ändå hade den framme och igång så...

Imorgon åker vi in i Danmark men jag har utsikt över bron redan nu, vid Skånes västkust. Legoland på torsdag om det inte blir dåligt väder, då hoppas vi på fredagen eller lördagen istället. Igår var vi i Göteborg och träffade Anna-Karin. Det går undan, både gällande resväg och semesterdagar. När jobbet väl börjar igen har jag fyra veckor kvar innan nya äventyr börjar, min anmälan till högskolan får därmed skjutas på framtiden minst ett år till.

När barnen väl somnat (vi har börjat lägga Viktor före Mio och det fungerar bättre, förutsatt att vi andra håller oss utomhus under tiden) ska jag försöka få med mig Mattias att vandra lite längs havet, ikväll är för övrigt första kvällen då inte regnet hänger i luften eller ännu mer, och dessutom sommarsolstånd om jag inte missminner mig!

Kommentera inlägget här :