Näst sista gångens vikt



Ärligt talat så hade jag hoppats att det skulle räcka med fyra veckors LCHF-diet och regelbunden träning för att bli av med de där oklädsamma kilona, men en morgonvikt på 56,2 vittnar om att så inte är fallet. Det är dock slut på ältande och viktkurvor nu, åtminstone fram till att målvikten är nådd. Istället tjatar jag dagligen på Mattias om att han måste peppa mig till att fortsätta träna regelbundet (12 ggr hittills i år!) så att resterande gram (förhoppningsvis) ska rinna av mig på det sättet. 1,2 kg återstår men jag kommer som planerat ändå att trappa ner på extremdieten en del nu, låta en och annan kolydrat slinka ner och så, och vem vet, kanske är det det som behövs?!

Apprå på mat så ska jag och resten av familjen bjudas på middag i Krångede idag, inte dumt alls!

Kommentera inlägget här :