Loppisfynd



Det finns två grejer jag alltid kollar efter på loppisar; pocketböcker och gamla fotoramar. Idag besteg jag äntligen entrén till den alltid öppna loppisen i Långsele som jag förut bara nått parkeringen till. Två fotoramar och två blomkrukor blev det. Ett helt rum med pocketböcker gjorde att jag gav upp innan jag ens börjat studera titlar då 8 timmars "chefsdag" gjort sitt för hjärncellerna idag.

Apprå på chefsdagen mötte jag idag ett mycket, mycket snyggt halsband från Snö of Sweden, och resten av kvinnan det satt på förstås, men just halsbandet har jag redan börjat önska mig!

Fotona i ramarna är förresten tagna av Fotograferna Maria & Anna i Östersund för bra är inte jag... dessutom saknar jag studio.

Kommentarer :

#1: Stina

Kul, jag kollar också numer efter exakt sådana slags ramar! Det är ju såååå fint! Fina kort på barnen har ni också! Och fina barn såklart! :) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :