1:a advent här på Hansan

Första ljuset tänt i årets adventsljusstake.



Kommentarer :

#1: Linda

Vilken mysig adventsljusstake.. :) Själv har jag en sån vanlig traditionell stake, eller rättare sagt två. En av modell äldre som jag tror kommer ifrån min morfars föräldrahem, samt en som jag köpt första julen jag bodde ensam. Kanske att jag får pyssla ihop en egen nästa år jag också, för den där var verkligen hur fin som helst! =) Och man kan aldrig ha för mycket ljus så här i adventstider! :)

skriven
#2: Sandra

Vad fint! Jag fick inte riktigt till någon i år. Har tänt ett ljus, ska se om jag kan hitta något att pynta med.

skriven
#3: mamma

Håller med Linda och lägger till fin, annorlunda, kreativ och rolig adventsljusstake!

skriven
#4: Sandra

Vilket fint arrangemang,vad duktig du är! :)

skriven

Kommentera inlägget här :