Zzzz...

1. Jag orkade alls inte plugga så ambitiöst igår kväll som jag tänkt mig.
2. Jag ljög litelitelitegrann när jag skrev att barnen var friska. Viktor var nämligen litelitelite snorig, något som eskalerade under kvällen och fick honom - och mig - att vakna si sådär 200 gånger i natt (liten överdrift). Mattias kom hem vid 01.40 och dessförinnan hade jag varit uppe hos Viktor ett tiotal gånger men bara lyckats somna vid ett enda tillfälle. Jag tror inte att jag behöver tillägga att jag är trött idag. Jag har skjutsat Mio till dagis och överlåtit vabbandet åt Mattias men sömnbristen gör mig deppig och jag har alls inga höga förhoppningar om att lyckas hänga med i uppsatsplaneringen idag heller.

Kommentarer :

#1: Sandra

Andra förlovningen, fjärde ringen, samma partner. Det sista är ju ändå viktigast =)

Nu ska jag vara nöjd, denna ring har jag velat ha länge!

Nu fattar ju bara den "andra" ringen ;-)

skriven

Kommentera inlägget här :