Onsdag

Jag läste just att Ricky Martin kommit ut som gay. Jag blev ungefär lika förvånad som när Peter Jöback kom ut... Jag hade hoppats på ett intag av nyheter av lite mer "klass" men båda lokaltidningarnas hemsidor ligger nere tyvärr.

Idag skrivs intervjuguide här hemma, något som visade sig vara mycket svårare än jag trott, därför har jag tagit paus. Stackars Viktor sitter i mitt knä, superförkyld men han sjunger och dansar ändå (och låter nästan bli tangenterna). Han sov tack och lov ganska bra i natt och jag, jag tvärslocknade vid 21.30 igår och hörde knappt väckarklockan utan sov vidare tills Mattias kom hem från dagis och började väsnas.

Är det idag som kallas dymmelonsdagen? Eller är det askonsdagen? Någon kan uppenbart inte sin bibel...

Kommentarer :

#1: Marianne

Jag kan inte heller bibeln, vet bara att på torsdag ses vi i Blåkulla! Ha det bra till dess :-)

Förresten har du V4-motor på din kvast?

skriven
#2: Sandra

Bra rubrik =)

skriven
#3: Anonym

Dymmelonsda´n före påsk. Askonsdagen har med fastan ått göra. Läste det i dagens morgontidning.



Hälsa killarna, så ses vi på påskafton!



/mamma

skriven

Kommentera inlägget här :