På skolan, igen

Det löste sig med internet där hemma, det var tydligen deras eget fel. Rättare sagt så tror jag att det löst sig för ingen är ju hemma och kan testa... Det och att vaktmästeriet stängde kl 12 och omöjliggjorde planen att skriva ner intervjun snabbt som sjutton för att hinna lämna tillbaka inspelningsutrustningen, gjorde att jag inte alls fick en lika stressig dag som jag hade räknat med. Istället hann jag lugnt och fint (polisen har ju extra trafikkoll denna vecka) åka till lillänge när intervjun var klar, en sväng på systemet och ett Lindexbesök. Jag har gett mig 1000kr i budget för att hotta upp garderoben lite inför jobbstarten, och nu har 79.50 investerats.

Efter lillänge blev det lunch med två ur klassen med som jag sprang på här på en annars ganska öde skola men nu ska jag skriva lite om intervjun innan det är dax att åka österut igen.

Kommentera inlägget här :