Vinterland

Alla insatta förstår väl att konserten var mycket bra, så jag kommer inte ge någon längre recension. Jag får liksom ingen ordning på "jag får liksom ingen ordning", den faller mig inte i smaken och det gjorde inte LT:s recension av tillställningen heller, allt annat höll i princip gåshudsnivå. ÖP:s resension har jag ännu inte läst (om det nu ens finns något att läsa).

Jag sov av förklarliga skäl mycket bra i natt, dock på bror J:s soffa, och dagen idag har varit nästan lika bra den med. Frisörbesök och en hel del handlande av olika typer (julklappar, tillbehör till årets julkort, hygienartiklar, mat...) och nu ikväll har jag, Mattias och barnen roat oss i all den kramsnö som kommit det senaste dygnet. En stycke snögubbe står på gården och jag känner än en gång hur bra jag trivs med att bo i hus. Köpte ett jul-te på Indiska som ska drickas till kvällens pysslande sedan!

Kommentarer :

#1: Mamma Lena

Vilken lycka för Mio & Viktor att du och Mattias har barnasinnet kvar! Fota "gubben2 innan han töar bort.



/mamma

skriven
#2: Helena

Hej igen!

Av någon anledning missade jag att bytt blogg, men nu har jag hittat tillbaka! Köpte också Indiskas julte i lördags men har inte provat det ännu... Ska bli spännande!

//Helena

skriven

Kommentera inlägget här :